Маркетинговий стратегічний аналіз у діяльності промислових підприємств

Thumbnail Image
Date
2006
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Розглянуті проблеми застосування маркетингово-стратегічного аналізу в процесі прийняття стратегічних рішень.
Description
Keywords
маркетинговий стратегічний аналіз, підприємство, зовнішнє середовище
Citation
Бойчук І. В. Маркетинговий стратегічний аналіз у діяльності промислових підприємств / І. В. Бойчук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 705–713.