Обґрунтування необхідності створення моделі управління конкурентоспроможністю транспортного підприємства

Loading...
Thumbnail Image
Date
2006
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Розглянуті проблеми підвищення конкурентоспроможності транспортних організацій на основі маркетингового моделювання.
Description
Keywords
транспорт, транспортне підприємство, конкурентоспроможність, конкурентна странегія, ринок транспортних послуг
Citation
Верлока В. С. Обґрунтування необхідності створення моделі управління конкурентоспроможністю транспортного підприємства / В. С. Верлока, О. Г. Шаля // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 721–728.