Проблеми формування стратегії адатоції підприємства в контексті організаційних перетворень
Loading...
Date
2006
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Розглянуті принципи функціонування підприємств, розкрито сутність принципу адаптивності, умови та результати його реалізації.
Description
Keywords
адаптація, підприємство, зовнішнє середовище, зміна
Citation
Володькіна М. Проблеми формування стратегії адатоції підприємства в контексті організаційних перетворень / М. Володькіна // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 729–736.