Особливості розвитку банківського маркетингу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2006
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
В статті йдеться про особливості банківського маркетингу, його характеристика, теперішній стан та напрямки його розвитку.
Description
Keywords
Банки, маркетинг, банківський маркетинг, конкуренція, максимізація прибутку, маркетингова діяльність
Citation
Колісников Д. О. Особливості розвитку банківського маркетингу / Д. О. Колісников // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 790–797.