Особливості розвитку маркетингу у сфері агрохімічного обслуговування господарств
Loading...
Date
2006
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Висвітлюються питання організації маркетингової діяльності на підприємствах агрохімічного обслуговування.
Description
Keywords
агрохімічне підприємство, конкуренти, маркетингова діяльність, послуга, споживач
Citation
Корчинська О. А. Особливості розвитку маркетингу у сфері агрохімічного обслуговування господарств / О. А. Корчинська // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 806–812.