Формування вертикальних маркетингових систем у переробній промисловості

Loading...
Thumbnail Image
Date
2006
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Розглянуті проблеми формування і функціонування вертикальних розподільчих систем.
Description
Keywords
переробне підприємство, виробнико-збутовий потенціал, маркетингова система
Citation
Савощенко А. С. Формування вертикальних маркетингових систем у переробній промисловості / А. С. Савощенко, О. М. Танасійчук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 892–898.