Модель оптимізації маркетингового комплексу поліграфічного підприємства

Loading...
Thumbnail Image
Date
2006
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
В статті представлено результати досліджекння, в рамках якого запропоновано фактори ефективності для маркетингового комплексу підприємства поліграфічної галузі, розроблено модель оптимізації маркетингового комплексу; ціль якої — мінімізація ризиків та максимізація економічного ефекту при складанні плану та бюджету маркетингу.
Description
Keywords
Маркетинговий комплекс, модель оптимізації, ефективність, планування
Citation
Сторожук І. І. Модель оптимізації маркетингового комплексу поліграфічного підприємства / І. І. Сторожук, Ю. В. Ревенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 899–907.