Тенденції у формуванні маркетингової товарної політики олійно-жирових підприємств

Loading...
Thumbnail Image
Date
2006
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Розглядаються проблеми формування маркетингової політики підприємств та управління товарним асортиментом.
Description
Keywords
товарна політика, конкурентна боротьба, олійно-жирові підприємства, асортимент, ринок олійної сировини
Citation
Шумейко В. М. Тенденції у формуванні маркетингової товарної політики олійно-жирових підприємств / В. М. Шумейко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 928–937.