Формування бренда роботодавця на ринку праці

Thumbnail Image
Date
2016
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України
Abstract
У статті досліджено сутність поняття “бренд роботодавця”. Визначено причини поширення концепції бренда роботодавця в теорії та практиці управління персоналом. Стаття містить процедуру формування концепції бренда роботодавця на ринку праці та результати дослідження практики формування бренда роботодавця на українських підприємствах.
This article studies the essence of the concept of the employer branding. It defines the reasons of spreading the concept of employer branding in the theory and practice of personnel management. The article reveals the procedure for shaping the concept of employer branding in the labor market and the research findings of actual practice of shaping employer branding at Ukrainian enterprises.
Description
Keywords
бренд, імідж, репутація, бренд роботодавця, управління персоналом, ринок праці, brand, image, reputation, employer brand, personnel management, labor market
Citation
Цимбалюк С. О. Формування бренда роботодавця на ринку праці / С. О. Цимбалюк // Ринок праці та зайнятість населення : наук.-вироб. журн. / Ін-т підготовки кадрів держ. служби зайнятості України ; [редкол.: Л. Г. Душкевич (відп. за вип.) та ін.]. – Київ, 2016. – № 1. – C. 21–25.