Маркетингова комунікаційна політика підприємств АПК в Україні

Loading...
Thumbnail Image
Date
2016-03
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
За умови ускладнення економічної поведінки вітчизняних споживачів ефективна маркетингова комунікаційна політика стає ключовим чинником розвитку та стабільного функціонування підприємств агропромислового сектору України.
The research aims to disclose the essence and the mechanisms of marketing communications strategic management in the companies of the Ukrainian agroindustrial complex.
Description
Keywords
маркетингові комунікації, комунікаційна політика, маркетинг-мікс, marketing communications, marketing communication policy, marketing mix
Citation
Кузик О. В. Маркетингова комунікаційна політика підприємств АПК в Україні / О. В. Кузик // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (17–18 берез. 2016 р.) : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. М. Соболь (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – Ч. 1. – С. 41–45.
Collections