Стратегічне підприємництво в Україні: формування нової парадигми та перспективи поширення у бізнес-практиці

Thumbnail Image
Date
2016-03
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Розкрито роль і місце підприємництва як нової філософії бізнесу. Виділено та охарактеризовано економічну, соціальну та партнерську парадигми стратегічного підприємництва. Узагальнено передумови та перспективні напрями та сфери поширення стратегічного підприємництва в українському бізнесі.
The author shows the role and place of entrepreneurship as a new business philosophy. Economic, social and strategic business partnership paradigms are characterized. The prerequisites and promising areas of distribution of strategic entrepreneurship in Ukrainian business are generalized.
Description
Keywords
підприємництво, стратегічне мислення, парадигма, інновації, партнерство, бізнес, entrepreneurship, strategic thinking, paradigm, innovation, partnership, business
Citation
Гребешкова О. М. Стратегічне підприємництво в Україні: формування нової парадигми та перспективи поширення у бізнес-практиці / О. М. Гребешкова // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (17–18 берез. 2016 р.) : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. М. Соболь (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – Ч. 1. – С. 126–131.