Інноваційний розвиток фірми — основа підвищення ефективності її діяльності, фактор конкурентоспроможності

Loading...
Thumbnail Image
Date
2016-03
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Економічний і технологічний вплив інноваційного процесу лише частково втілюється в нових продуктах чи технологіях, більше воно проявляється у збільшенні економічного і науково-технічного потенціалу як передумови виникнення нової техніки, тобто підвищується технологічний рівень інноваційної системи та її складових елементів, тим самим збільшується сприйнятливість до інновацій. Основа підвищення ефективності розвитку фірми закладена в сприйнятливості до інновацій.
Economic and technological impact of the innovation process is only partially implemented in new products or technologies, the more it appears to increase economic and scientific-technical potential predictors of new technology, that increases the level of technology innovation system and its components, thereby increasing susceptibility to innovation. Base efficiency of the firm lies in receptivity to innovation.
Description
Keywords
інноваційна діяльність, інноваційний процес, маркетинг інновації, економічна ефективність, innovation, innovation processes, marketing innovations, economic efficiency
Citation
Назарян М. М. Інноваційний розвиток фірми — основа підвищення ефективності її діяльності, фактор конкурентоспроможності / М. М. Назарян, Н. М. Федоренко // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (17–18 берез. 2016 р.) : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. М. Соболь (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – Ч. 1. – С. 240–245.
Collections