Управління брендами університетів з використанням крауд-маркетингу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2016
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Розглянуто переваги крауд-маркетингу, що почав використовуватись у системі інформаційних маркетингових комунікацій. Запропоновано використовувати його для управління брендами університетів.
Advantages of crowd marketing, which began to be used in the system of information marketing communications. Proposed to use it to control the brands of universities.
Description
Keywords
крауд-технологія, бренд університету, тенденції поведінки споживачів, crowd technology, brand of the University, trends of consumer behavior
Citation
Литвиненко Т. М. Управління брендами університетів з використанням крауд-маркетингу / Т. М. Литвиненко // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (17–18 берез. 2016 р.) : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. М. Соболь (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – Ч. 1. – С. 294–298.
Collections