До питання удосконалення маркетингової стратегії банку в умовах фінансової глобалізації

Loading...
Thumbnail Image
Date
2017-03
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Розглядаються питання важливості маркетингової стратегії у діяльності банку, а також її особливості і можливі напрямки розвитку в умовах фінансової глобалізації.
The article examines the importance of marketing strategy in the bank activities, as well as its features and possible directions of development in the context of financial globalization.
Рассматриваются вопросы важности маркетинговой стратегии в деятельности банка, а также ее особенности и возможные направления развития в условиях финансовой глобализации.
Description
Keywords
Citation
Охрименко І. До питання удосконалення маркетингової стратегії банку в умовах фінансової глобалізації / Ірина Охрименко, Катерина Долгоп’ятова // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку [Електронний ресурс] : зб. матеріалів ІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 29–30 берез. 2017 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; оргком.: Г. О. Швиданенко (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 60–62. – Назва з титул. екрану.