Компоненти індивідуального стилю вивчення іноземної мови студентів ВНЗ

Loading...
Thumbnail Image
Date
2017-03-21
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті подано визначення поняття індивідуальний стиль вивчення іноземної мови студентів, а також проаналізовано його важливі компоненти, які необхідно враховувати викладачам для підвищення ефективності іншомовної підготовки у ВНЗ.
The article defines notion ‘Students’ Individual Foreign Language Learning Style’ and analyzes its significant features which should be considered by teachers to increase the efficiency of foreign language training at Universities.
Description
Keywords
індивідуальний стиль вивчення іноземної мови, мотивація до вивчення іноземної мови, типи темпераменту, типи соціальної спрямованості, сенсорна репрезентативна система, стиль мислення, ставлення студентів до виконання завдань, мовна витривалість, foreign language learning motivation, personality temperament, students’ relations with others, sensory preferences, relations with ideas, orientation to learning tasks, language tolerance
Citation
Лагодинський О. С. Компоненти індивідуального стилю вивчення іноземної мови студентів ВНЗ / О. С. Лагодинський // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс] : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (21 берез. 2017 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 263–268. – (До 110-річчя КНЕУ, до 25-річчя факультету МЕіМ). – Назва з титул. екрану.