Методи навчання дивергентного мислення як один із альтернативних підходів до розв’язання проблем при вивченні іноземної мови у сучасному економічному ВНЗ

Thumbnail Image
Date
2017-03-21
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті приділяється увага методам навчання дивергентного мислення як одному з альтернативних підходів до розв’язання проблем при вивченні іноземної мови у сучасному вищому навчальному закладі. Увагу акцентовано на таких поширених інтерактивних технологіях, як технології колективно-групового навчання «мозковий штурм», «синектика» та «метод шести капелюхів».
The article focuses on the divergent thinking techniques as one of the alternative approaches to solving problems in the study of foreign languages in the modern educational institution. Attention is given to such widely used interactive activities as collective-group learning techniques of brainstorming, synectics and, «six thinking hats»method.
Description
Keywords
дивергентне мислення, оновлення навчального процесу, творча особистість, латеральне мислення, самовдосконалення, генерування ідей, мозковий штурм, синектика, «метод шести капелюхів», divergent thinking, revitalization of the educational process, creative person, lateral thinking, self-improvement, generating ideas, brainstorming, synectics, «six thinking hats» method
Citation
Маркова О. В. Методи навчання дивергентного мислення як один із альтернативних підходів до розв’язання проблем при вивченні іноземної мови у сучасному економічному ВНЗ / О. В. Маркова, Т. Г. Шматок // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс] : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (21 берез. 2017 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 269–274. – (До 110-річчя КНЕУ, до 25-річчя факультету МЕіМ). – Назва з титул. екрану.