Facebook’s corporate culture

Loading...
Thumbnail Image
Date
2017-03-21
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
The article deals with the issue of the corporate culture of Facebook. Corporate culture determines the main objectives of the company, analysis of its internal organization and identifies the basic factors that are key to company’s success.
В статті розглянута корпоративна культура компанії Facebook. Корпоративна культура передбачає визначення основних цілей компанії, аналіз її внутрішньої організації та виявлення базових чинників, що є запорукою успіху компанії.
Description
Keywords
corporate culture, Facebook, cultural communication, staff, mission, internal policy of the company, most notable characteristics, корпоративна культура, культурні комунікації, персонал компанії, місія, внутрішня політика компанії, найважливіші характеристики
Citation
Bielova A. Facebook’s corporate culture / A. Bielova // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс] : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (21 берез. 2017 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 383–386. – (До 110-річчя КНЕУ, до 25-річчя факультету МЕіМ). – Назва з титул. екрану.
Collections