Актуальні проблеми розвитку людського капіталу в системі управління продажем підприємства
Loading...
Date
2012
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Автором пропонується розробка практичних рекомендацій щодо використання маркетингових інструментів в діяльності вітчизняних підприємств. Запропонований підхід до управління маркетинговою і збутовою діяльністю підприємства має на меті становлення її торговельної діяльності, як процесу в рамках єдиних маркетингових, комерційних, ринкових та корпоративних цілей і стратегій. Це, в свою чергу, вимагає відповідних трансформацій якісних і кількісних характеристик торгового персоналу, а саме, формування та розвиток людського капіталу, як найціннішого активу компанії. Адже саме він є одним із головних елементів здійснення програм продажу компанії, оскільки є ланкою, що пов’язує підприємства із споживачами, засобом донесення до них створених маркетингових цінностей, обличчям підприємства, постачальником інформації, шукачем нових ринків і споживачів.
In the article the author develops a number of practical recommendations as to the use of marketing tools in the activities of domestic enterprises. The proposed approach to the management of marketing and sales activities of the company is aimed at the establishment of its trading activities, as a process in the framework of a unified marketing, commercial, market and corporate goals and strategies. This, in turn, requires appropriate transformation of qualitative and quantitative characteristics of the sales staff, namely, the formation and development of human capital as the most valuable asset of the company. After all, the staff is one of the main elements of the company's sales programs, as it is the link that connects businesses with consumers, through reports to them the created marketing values, the face of the enterprise, the information provider, seeker of new markets and consumers.
Автором разработан ряд практических рекомендаций относительно использования маркетинговых инструментов в деятельности отечественных предприятий. Предложенный подход к управлению маркетинговой и сбытовой деятельностью предприятия имеет целью становление ее торговой деятельности, как процесса в рамках единых маркетинговых, коммерческих, рыночных и корпоративных целей и стратегий. Это, в свою очередь, требует соответствующих трансформаций качественных и количественных характеристик торгового персонала, а именно, формирование и развитие человеческого капитала, как самого ценного актива компании. Ведь именно он является одним из главных элементов осуществления программ продаж компании, поскольку является звеном, которое связывает предприятия с потребителями, посредством донесения им созданных маркетинговых ценностей, лицом предприятия, поставщиком информации, искателем новых рынков и потребителей.
In the article the author develops a number of practical recommendations as to the use of marketing tools in the activities of domestic enterprises. The proposed approach to the management of marketing and sales activities of the company is aimed at the establishment of its trading activities, as a process in the framework of a unified marketing, commercial, market and corporate goals and strategies. This, in turn, requires appropriate transformation of qualitative and quantitative characteristics of the sales staff, namely, the formation and development of human capital as the most valuable asset of the company. After all, the staff is one of the main elements of the company's sales programs, as it is the link that connects businesses with consumers, through reports to them the created marketing values, the face of the enterprise, the information provider, seeker of new markets and consumers.
Автором разработан ряд практических рекомендаций относительно использования маркетинговых инструментов в деятельности отечественных предприятий. Предложенный подход к управлению маркетинговой и сбытовой деятельностью предприятия имеет целью становление ее торговой деятельности, как процесса в рамках единых маркетинговых, коммерческих, рыночных и корпоративных целей и стратегий. Это, в свою очередь, требует соответствующих трансформаций качественных и количественных характеристик торгового персонала, а именно, формирование и развитие человеческого капитала, как самого ценного актива компании. Ведь именно он является одним из главных элементов осуществления программ продаж компании, поскольку является звеном, которое связывает предприятия с потребителями, посредством донесения им созданных маркетинговых ценностей, лицом предприятия, поставщиком информации, искателем новых рынков и потребителей.
Description
Keywords
управління продажем, система продажу, учасники маркетингового каналу, комерційні інтереси, збутова політика, торговий персонал, інтелектуальний капітал, людський капітал, management by the sales, system of sales, participants of marketing channel, commercial interests, sale policy, auction personnel, intellectual capital, human capital, управление продажами, система продаж, участники маркетингового канала, коммерческие интересы, сбытовая политика, торговый персонал, интеллектуальный капитал, человеческий капитал
Citation
Данніков О. В. Актуальні проблеми розвитку людського капіталу в системі управління продажем підприємства / О. В. Данніков // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. А. Ф. Павленко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 14, ч. 1. – С. 53–62.