Методологічні аспекти оцінки ефективності маркетингових досліджень

Thumbnail Image
Date
2012
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Розглянуто питання розробки практичних підходів та інструментів оцінки ефективності маркетингових досліджень. Запропоновано використання у даному процесі збалансованої системи показників у сфері маркетингу та збуту.
The question of development of practical approaches and instruments of marketing research efficiency estimation is considered in the article. The use of balanced scorecard within this process is proposed.
Рассмотрены вопросы разработки практических подходов и инструментов оценки эффективности маркетинговых исследований. Предложено использование в этом процессе сбалансированной системы показателей в маркетинге и сбыте.
Description
Keywords
маркетингові дослідження, ефективність, результативність, збалансована система показників у маркетингу та збуті, marketing research, efficiency, effectiveness, balanced scorecard, маркетинговые исследования, эффективность, результативность, сбалансированная система показчиков в маркетинге и сбыте
Citation
Федорченко А. В. Методологічні аспекти оцінки ефективності маркетингових досліджень / А. В. Федорченко // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. А. Ф. Павленко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 14, ч. 1. – С. 62–68.