Маркетингові стратегії використання експортного потенціалу промислового комплексу України

Loading...
Thumbnail Image
Date
2009
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Акцентовано увагу на проблемах глобалізації як парадигмі трансформаційних та інтеграційних процесів у світовій економіці. Аналізуються прогнози світового економічного розвитку за ознакою циклічності. Охарактеризовано стратегічні орієнтири використання експортного потенціалу промислового комплексу України при виборі сегментів міжнародних ринків за товарною та географічною ознаками. Розглянуто особливості застосування комплексу маркетингу при здійсненні експортно-імпортних операцій виробниками промислової продукції.
Description
Keywords
Виробник, глобалізація, експорт, інновації, комплекс маркетингу, конкурентоспроможність, світова економіка, споживач, стратегія, технологія, товар
Citation
Герасимчук В. Г. Маркетингові стратегії використання експортного потенціалу промислового комплексу України / В. Г. Герасимчук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 34–46.