Методичні підходи до оцінки ефективності управління системою маркетингу підприємств будівельного сектору

Thumbnail Image
Date
2009
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
В статті розглянуто методичні підходи до оцінки ефективності управління системою маркетингу, що дозволяють здійснювати надійне управління підприємствами будівельного бізнесу.
Description
Keywords
Ефективність маркетингу, індекс ефективності, індекс доходності
Citation
Плаксій Т. В. Методичні підходи до оцінки ефективності управління системою маркетингу підприємств будівельного сектору / Т. В. Плаксій, О. В. Білега // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 109–116.