Формування маркетингової стратегії комерціалізації інноваційних проектів та її моделювання

Loading...
Thumbnail Image
Date
2009
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Розглянуто питання розробки маркетингових стратегій комерціалізації інноваційних проектів розвитку підприємств та їх просування з метою отримання економічного ефекту.
Description
Keywords
Маркетингова стратегія, інновація, сегментування, цільовий ринок, комерціалізація
Citation
Семчик Н. В. Формування маркетингової стратегії комерціалізації інноваційних проектів та її моделювання / Н. В. Семчик // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 139–145.