Вдосконалення методології маркетингу на базі закономірностей еволюції елементів систем споживання

Loading...
Thumbnail Image
Date
2009
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У роботі опрацьовано закономірності прогресу споживання у взаємозв’язку з розвитком особистості, визначено передумови організації ефективної взаємодії зі споживачами в маркетингових системах.
Description
Keywords
Закономірності, споживання, споживач, маркетинг
Citation
Шафалюк О. К. Вдосконалення методології маркетингу на базі закономірностей еволюції елементів систем споживання / О. К. Шафалюк // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 186–198.