Оцінка поглядів на проблему комплексного управління промисловими підприємствами на засадах маркетингу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2009
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Досліджено поширені сучасні погляди на проблему комплексного управління підприємствами на засадах маркетингу, основані на організаційній або економічній складових у різних їх аспектах; акцентовано необхідність узагальненого підходу до формування управління підприємствами на основі поєднання вказаних складових.
Description
Keywords
комплексне управління, промислові підприємства, засади маркетингу, організаційно-економічний механізм
Citation
Ляденко Т. В. Оцінка поглядів на проблему комплексного управління промисловими підприємствами на засадах маркетингу / Т. В. Ляденко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 206–212.