До питання про розвиток маркетингу на залізничному транспорті

Loading...
Thumbnail Image
Date
2009
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Статтю присвячено необхідності використання маркетингу на залізничному транспорті для підвищення доходності від вантажних та пасажирських перевезень в умовах конкуренції на транспортному ринку.
Description
Keywords
транспортний ринок, транспортний маркетинг, попит на перевезення, конкуренція
Citation
Верлока В. С. До питання про розвиток маркетингу на залізничному транспорті / В. С. Верлока // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 212–214.