Товарна сегментація у стратегічному маркетинговому плануванні діяльності молокопереробних підприємств

Loading...
Thumbnail Image
Date
2009
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
В статті розглянуто питання кількісної оцінки товарної сегментації фрагменту ринку молокопродуктів. Побудовано узагальнення моделей матриць: частка виробництва–частка зростання та BCG на випадок підприємства із вираженим сезонним характером діяльності і незбалансованою товарною політикою, що враховують, зокрема, нестабільність збуту і диверсифікація ринку продукту.
Description
Keywords
Стратегічне маркетингове планування, товарна сегментація, маркетингові стратегії, модель матриць, молочна продукція
Citation
Войтович Н. В. Товарна сегментація у стратегічному маркетинговому плануванні діяльності молокопереробних підприємств / Н. В. Войтович // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 282–289.