Форсайт як різновид маркетингових досліджень науково-технологічного розвитку економічних систем

Loading...
Thumbnail Image
Date
2009
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Стаття присвячена розвитку визначення Форсайту. Розглянуто сутність та зміст Форсайту. Формою його проведення визначено багатораундові опитування, в межах яких збирається необхідна інформація для прийняття рішень про стан і напрямки фінансування державою НДДКР.
Description
Keywords
Економічна система, науково-технологічний розвиток, маркетингові дослідження, інноваційна система, форсайт
Citation
Окландер І. М. Форсайт як різновид маркетингових досліджень науково-технологічного розвитку економічних систем / І. М. Окландер // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 318–327.