Імідж у системній оцінці конкурентоспроможності ВНЗ

Loading...
Thumbnail Image
Date
2009
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглянуто питання підвищення конкурентоспроможності ВНЗ на основі підвищення якості освіти та освітніх послуг.
Description
Keywords
Вища освіта, попит, абітурієнт, освітні послуги, якість, конкурентоспроможність, вищі навчальні заклади, ринок освітніх послуг, ринок праці, конкуренція, імідж, медіастратегія, рейтинг вузів
Citation
Якименко І. М. Імідж у системній оцінці конкурентоспроможності ВНЗ / І. М. Якименко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 350–357.