Оптимізація структури клієнтської бази банку

Loading...
Thumbnail Image
Date
2009
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Стаття висвітлює основні аспекти оптимізації клієнтської бази. Обґрунтовано необхідність аналізу клієнтської бази. Проведено аналіз існуючих на сьогоднішній день сегментаційних ознак. Визначено ознаки сегментування, що забезпечать виділення груп клієнтів для вибору стратегії побудови з ними довготривалих стосунків. Запропоновано математичну модель для оптимізації клієнтської бази.
Description
Keywords
Маркетинг на основі стосунків, клієнт, сегментування, прибутковість, економіко-математична модель
Citation
Дима О. О. Оптимізація структури клієнтської бази банку / О. О. Дима, І. Ф. Шатарська // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 378–388.