Роль маркетингу на страховому ринку України в сучасних умовах

Loading...
Thumbnail Image
Date
2009
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглянуто сучасні проблеми використання інструментів маркетингу на страховому ринку.
Description
Keywords
Маркетинг, страховий ринок, послуги, захист інтересів споживачів
Citation
Лепілкін С. В. Роль маркетингу на страховому ринку України в сучасних умовах / С. В. Лепілкін // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 406–411.