Міжнародні маркетингові стратегії у сфері страхових послуг

Loading...
Thumbnail Image
Date
2009
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Розглянуто впровадження маркетингу в діяльність страхових компаній, застосування у страховій діяльності маркетингових підходів і рішень. Розглянуто стратегії міжнародного маркетингу.
Description
Keywords
Страховий ринок, страхові послуги, сегментація страхового ринку
Citation
Пєтухов С. В. Міжнародні маркетингові стратегії у сфері страхових послуг / С. В. Пєтухов // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 438–444.