Маркетингові комунікаційні стратегії: комплексний підхід до їх класифікації

Loading...
Thumbnail Image
Date
2009
Authors
Примак, Тетяна Олександрівна
Примак, Татьяна Александровна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглянуто проблеми реалізації положень стратегічного маркетингу в управлінні комунікаційною діяльністю підприємств, організаій, установ.
Description
Keywords
Маркетингові стратегії, маркетингові комунікації, стратегічне управління, маркетингова комунікаційна стратегія підприємств
Citation
Примак Т. О. Маркетингові комунікаційні стратегії: комплексний підхід до їх класифікації / Т. О. Примак // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 548–559.