Телемаркетинг — вид ринкового процесу та форма прямого маркетингу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2009
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Обґрунтувано доцільність застосування телемаркетингу для реалізації маркетингових завдань підприємства на сучасному товарному ринку. Розглянуто функції та методи телемаркетингу, організацію телемаркетингу. Визначено напрямки розвитку телемаркетингу.
Description
Keywords
Ринковий процес, просування товару, персональний продаж, прямий маркетинг, телемаркетинг
Citation
Савощенко А. С. Телемаркетинг — вид ринкового процесу та форма прямого маркетингу / А. С. Савощенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 587–595.