Організаційний потенціал менеджменту в умовах глобальної конкуренції

Loading...
Thumbnail Image
Date
2008
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Розглянуто питання підняття креативного потенціалу менеджменту підприємств. Зроблено аналіз поведінки сучасного споживача за умов глобальної інформаційної економіки. Запропоновано заходи задля забезпечення інформаційної системи менеджменту в Україні.
Description
Keywords
Глобальна інформаційна економіка, глобальна конкуренція, створення вартості, outsourcіng, е-маркетинг
Citation
Саєнсус М. А. Організаційний потенціал менеджменту в умовах глобальної конкуренції / М. А. Саєнсус, Г. А. Місько, К. М. Рибнікова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Спец. вип.: Економіка підприємства: теорія і практика : в 2 ч. – Ч. IІ. – С. 558–563.