Практика формування товарного асортименту для сільськогосподарського підприємства

Loading...
Thumbnail Image
Date
2009
Authors
Ажаман, І. А.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
В статті на прикладі аграрного підприємства на базі використання методів ABC-аналізу та XYZ-аналізу розроблені пропозиції щодо формування ефективної з маркетингової точки зору асортименту.
Description
Keywords
маркетинг, управління, сільськогосподарське підприємство, товарний асортимент, АВС-аналіз, XYZ-аналіз, marketing, management, agricultural enterprise, commodity assortment, AВС-analiz, XYZ-analiz
Citation
Ажаман І. А. Практика формування товарного асортименту для сільськогосподарського підприємства / І. А. Ажаман // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Беляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Аграрна економічна освіта в розбудові конкурентоспроможного сільського господарства України. – С. 141–146.