Практика формування товарного асортименту для сільськогосподарського підприємства

Loading...
Thumbnail Image
Date
2009
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
В статті на прикладі аграрного підприємства на базі використання методів ABC-аналізу та XYZ-аналізу розроблені пропозиції щодо формування ефективної з маркетингової точки зору асортименту.
Description
Keywords
маркетинг, управління, сільськогосподарське підприємство, товарний асортимент, АВС-аналіз, XYZ-аналіз, marketing, management, agricultural enterprise, commodity assortment, AВС-analiz, XYZ-analiz
Citation
Ажаман І. А. Практика формування товарного асортименту для сільськогосподарського підприємства / І. А. Ажаман // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Беляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Аграрна економічна освіта в розбудові конкурентоспроможного сільського господарства України. – С. 141–146.