Методологічні аспекти удосконалення механізму стимулювання персоналу підприємств сфери послуг

Thumbnail Image
Date
2016
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті запропоновано удосконалення механізму стимулювання персоналу на основі розробленої системи мотивації. За результатами експрес-опитування сформовано карту мотиваторів, у якій визначаються ранг та основний мотиватор, що є найвагомішим для стимулювання персоналу. У проективному експрес-опитуванні взяв участь як управлінський персонал, так і промислово-виробничий підприємствах сфери послуг. До основних мотиваторів, що відмітили респонденти належать: матеріальний стимул, соціальне забезпечення післязавершення трудової діяльності, перспективу, кар’єру, оцінку, похвалу,мету — тобто матеріальне, організаційне, соціально-психологічне стимулювання. У роботі запропоновано концептуальну та структурно-логічну модель механізму стимулювання персоналу підприємств сфери послуг та етапи процедури впровадження механізму.
The article suggested improving the mechanism of incentives for staff on the basis of the developed system of motivation. The results generated rapid survey map motivators, which are determined by rank and the main motivator that is most important to encourage staff. In projective rapid survey was participated as management and industrial production, services.The main motivators that respondents noted are: material incentives, social security after employment prospects, career assessment, praise the idea, purpose — that is financial, organizational, social and psychological stimulation. The paper presents conceptual and structural-logical model of the mechanism of stimulation of personnel service industries and stages of implementation procedures of this mechanism.
В статье предложено усовершенствование механизма стимулирования персонала на основе разработанной системы мотивации. По результатам экспресс-опроса сформирована карта мотиваторов, в которой определяются ранг и основной мотиватор, который является наиболее весомым для стимулирования персонала. В проективном экспресс-опросе приняли участие как управленческий, так и промышленно-производственный персонал предприятий сферы услуг. К основным мотиватором, которые назвали респонденты являются: материальный стимул, социальное обеспечение после завершения трудовой деятельности, перспектива, карьера, оценка, похвала, цель — то есть материальное, организационное, социально-психологическое стимулирование.В работе предложена концептуальная и структурно-логическую модель механизма стимулирования персонала предприятий сферы услуг этапы процедуры внедрения механизма.
Description
Keywords
карта мотиваторів, експрес-опитування, структурно-логічна модель, соціально-психологічне стимулювання, персонал, механізм, оцінка, map motivators, rapid surveys, structural and logical model, social-psychological stimulation, personnel, mechanism, evaluation, карта мотиваторов, экспресс-опрос, структурно-логическая модель, социально-психологическое стимулирование, персонал, механизм, оценка
Citation
Єлісєєва О. К. Методологічні аспекти удосконалення механізму стимулювання персоналу підприємств сфери послуг / Єлісєєва О. К., Кутова Н. Г. // Моделювання та інформаційні системи в економіці : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: В. К. Галіцин (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – Вип. 92. – С. 175–188.