Методи аналізу зовнішнього середовища підприємства: ключові акценти та обмеження
Loading...
Files
Date
2016
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглянуто особливості та обмеження застосування класичних методів аналізу зовнішнього середовища, що використовуються в стратегічному менеджменті. Визначено причини неоднозначності експертної інтерпретації результатів PEST- і SWOT-аналізу, висловлюється припущення, що підвищенню інформативності результатів досліджень факторів зовнішнього середовища сприятиме попереднє визначення ядра бізнесу компанії як магістрального напряму її діяльності, відносно якого можливе здійснення оцінки впливу зовнішніх загроз і використання можливостей.
In the article the features and limitations of applying the environmental analysis classical methods, used in strategic management are considered. The causes of ambiguity of the expert interpretation of the PEST & SWOT-analysis results are determined, it is suggested that the informative environmental factors research results to be increased will contribute the preliminary determination of the company core business as a main direction of its activity with respect to which the implementation of evaluating the impact of external threats and opportunities is possible.
In the article the features and limitations of applying the environmental analysis classical methods, used in strategic management are considered. The causes of ambiguity of the expert interpretation of the PEST & SWOT-analysis results are determined, it is suggested that the informative environmental factors research results to be increased will contribute the preliminary determination of the company core business as a main direction of its activity with respect to which the implementation of evaluating the impact of external threats and opportunities is possible.
Description
Keywords
стратегічний аналіз, зовнішнє середовище, загрози, можливості, сильні сторони, слабкі сторони, ядро бізнесу компанії, strategic analysis, environment, threats, opportunities, strengths, weaknesses, core business
Citation
Решетняк Т. І. Методи аналізу зовнішнього середовища підприємства: ключові акценти та обмеження / Решетняк Т. І., Бабіч Ю. Е. // Вчені записки : зб. наук. пр. / Мін-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – Вип. 17. – С. 74–82.