Концептуальні засади страхового менеджменту

Loading...
Thumbnail Image
Date
2017
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Мета дослідження. Сформувати концептуальні засади страхового менеджменту. Методологія. Автором булидосліджені необхідність, передумови виникнення та мета страхового менеджменту. Використано абстрактно-логічний метод (у процесі теоретичних умовиводів і формування висновків), метод порівняльного аналізу (у процесі дослідження різних понять) та емпіричні методи досліджень. Отримані результати. Були сформульовані необхідність і передумови виникнення, об’єкт і суб’єкти, а також мета страхового менеджменту. Обґрунтовано доцільність управління страховою компанією в рамках парадигми вартісно-орієнтованого менеджменту. Цінність дослідження. Такий підхід до управління дозволить врахувати інтереси всіх зацікавлених осіб страховика, забезпечити його могутність за рахунок припливу зовнішнього капіталу, об’єднати зусилля менеджерів усіх внутрішньокорпоративних рівнів управління на досягнення єдиного результату. Управління страховою компанією, яке буде базуватися на критерії її вартості, дозволить вирішити не лише проблеми власників щодо зростання їх добробуту, але й дасть можливість вирішити проблеми страхового ринку України, насамперед, підвищити капіталізацію самих страхових компаній і ринку загалом.
Research objective. The study aim is to form the conceptual bases of insurance management. Methodology. The author examined the necessity, the emergence preconditions and the purpose of insurance management. The study used abstract logic (for theoretical reasoning and conclusions), comparative analysis (for studying the different concepts) and empirical research methods. Findings. The author has formulated the necessity and preconditions of insurance management, its object, actors, and the purpose. The study substantiated the feasibility of managing an insurance company under the paradigm of value-oriented management. Value added. This approach to management takes into account interests of all insurer’s stakeholders, ensures its power through the inflow of foreign capital, and combines the managers’ efforts at all intra-corporate levels in achieving the single result. The insurance company management based on the value criterion will solve the owners’ problems with their welfare growth. It will also tackle the problems of the insurance market of Ukraine. First of all, it will increase the capitalization of insurance companies and the market as a whole.
Description
Keywords
страхова компанія, вартість, страховий менеджмент, корпоративне управління, вартісно-орієнтований менеджмент, insurance company, value, insurance management, corporate management, value-based management
Citation
Баранов А. Л. Концептуальні засади страхового менеджменту / Баранов Андрій Леонідович // Фінанси, облік і аудит : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: В. М. Федосов (голов. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2017. – Вип. 2. – С. 7–21.