Теоретичні аспекти дослідження систем маркетингу та маркетингових досліджень з позицій системного підходу

No Thumbnail Available
Date
2010
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті досліджуються теоретичні аспекти застосування системного підходу в дослідженнях складних економічних систем, управління якими здійснюється на основі маркетингової концепції. Обґрунтовуються головні сутнісні характеристики та параметри систем маркетингу та маркетингових досліджень у відповідних процесах функціонування таких систем.
The theoretical aspects of system approach application in researches of the difficult economic systems, which management is carried out on the basis of marketing concept, are developed in the article. Main essence descriptions and parameters of the marketing system and marketing researches systems are grounded on the proper processes of such systems functioning.
Description
Keywords
Citation
Федорченко А. В. Теоретичні аспекти дослідження систем маркетингу та маркетингових досліджень з позицій системного підходу / А. В. Федорченко // Науковий вісник Буковинської державної фінансової академії: Зб. наук. праць. – Вип. 1 (14): Економічні науки. – Чернівці: БДФА, 2009. – С. 363–371.