Комунікаційна підтримка іміджу вітчизняних підприємств як один із напрямів активізації зовнішньоекономічної діяльності

Loading...
Thumbnail Image
Date
2017-03-16
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національна академія статистики, обліку та аудиту
Abstract
Description
Keywords
Citation
Потій В. З. Комунікаційна підтримка іміджу вітчизняних підприємств як один із напрямів активізації зовнішньоекономічної діяльності / В. З. Потій, Г. П. Куліш // Бізнес-аналітика в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю : матеріали IV Міжнар. наук.-практ. конф., 16 берез. 2017 р. / Держ. служба статистики України, Нац. акад. статистики, обліку та аудиту, каф. менеджменту зовнішньоекономічної діяльності ; відп. за вип.: О. А. Іващенко, О. М. Мотузка. – Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2017. – С. 150–152.