Роль маркетингового управління в підвищенні конкурентоспроможності промислових підприємств

Loading...
Thumbnail Image
Date
2017-11
Authors
Дуріхіна, Олена Володимирівна
Durikhina, Olena
Дурихина, Елена Владимировна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Description
Keywords
Citation
Дуріхіна О. В. Роль маркетингового управління в підвищенні конкурентоспроможності промислових підприємств / Дуріхіна Олена Володимирівна // Стратегія підприємства: підприємницький контекст : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 16–17 листоп. 2017 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана». – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 205–206.
Collections