Моделювання збуту підприємства залежно від дії реклами

Loading...
Thumbnail Image
Date
2017
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглянуто моделювання збуту підприємства залежно від дії реклами за допомогою рядів Фур’є.
The article deals with the modeling of the company's sales, depending on the effect of advertising with the help of Fourier series.
В статье рассмотрено моделирования сбыта предприятия в зависимости от действия рекламы с помощью рядов Фурье.
Description
Keywords
ряд Фур’є, функція рекламних відгуків, теорема Діріхлє, парна функція, непарна функція, Fourier series, function of advertising reviews, Dirichlet theorem, pair function, odd function, ряд Фурье, функция рекламных отзывов, теорема Дирихле, чётная функция, нечётная функция
Citation
Лісовська В. П. Моделювання збуту підприємства залежно від дії реклами / Лісовська В. П., Островська М. С. // Моделювання та інформаційні системи в економіці : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: В. К. Галіцин (голов. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2017. – № 93. – С. 204–212.