Генеза теоретичних моделей соціального маркетингу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012-10-17
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті узагальнено та проаналізовано основні теоретичні моделі, що становлять науковий базис концепції соціального маркетингу, визначено їх особливості та дискусійний характер їх застосування. Вказано на необхідність розробки комплексних теорій і виокремлення єдиного підходу до формування теоретичного підґрунтя концепції соціального маркетингу через специфічні вимоги, обумовлені процесом глобалізації.
В статье обобщены и проанализированы основные теоретические модели, представляющие научный базис концепции социального маркетинга, определены их особенности и дискуссионный характер их применения. Указано на необходимость разработки комплексных теорий и определения единого подхода к формированию теоретических основ концепции социального маркетинга по причине специфических условий, обусловленных процессом глобализации.
Basic theoretical models representing the scientific background of social marketing concept, their features and controversial nature of their application were analysed and generalized in the article. The necessity of development of complex theories and forming of a single approach to theoretical basis of social marketing concept im the framework of special globalization features was indicated.
Description
Keywords
соціальний маркетинг, соціальні теорії, біхевіоризм, социальный маркетинг, социальные теории, бихевиоризм, social marketing, social theories, behaviorism
Citation
Головко А. Я. Генеза теоретичних моделей соціального маркетингу / А. Я. Головко // Міжнародна економічна політика : наук. журнал / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ "Київський нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; голов. ред. Д. Г. Лук’яненко. – 2012. – Спец. вип.: у 2 ч. – Ч. 1. – С. 48–54.
Collections