Гейміфікація як інструмент формування лояльних клієнтів та персоналу
Date
2017
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У даній статті представлено пояснення можливостей використовування гейміфікації як засобу комунікацій зі споживачем, а також створення плідного мікроклімату в колективі. Також будуть представлені результати досліджень з експерименту проведеного в Одеському національному політехнічному університеті.
This article presents an explanation of possibilities of using gamification as a means of communication with customers, and creating fruitful microclimate in the team. There will also be the results of experimental studies conducted at the Odessa National Polytechnic University.
This article presents an explanation of possibilities of using gamification as a means of communication with customers, and creating fruitful microclimate in the team. There will also be the results of experimental studies conducted at the Odessa National Polytechnic University.
Description
Keywords
маркетинг, гейміфікація, лояльність, споживачі, marketing, gamification, loyalty, consumers
Citation
Квахненко К. Гейміфікація як інструмент формування лояльних клієнтів та персоналу / Катерина Квахненко, Ірина Златова // Маркетинг в Україні. – 2017. – № 3. – С. 32–38.