Становлення та розвиток концепції екологічного маркетингу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012-10-13
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Розкрито засади становлення та розвитку концепції екологічного маркетингу, а саме висвітлено цілі екологізації діяльності суб’єктів ринку, розглянуто передумови становлення та основні функції екологічного маркетингу, мотиви споживання екологічної продукції, структуру комплексу заходів екологічного маркетингу.
Basis of establishment and development of the ecological marketing concept was interpreted, namely the major aim of ecological direction of the market participation were highlighted, major conditions and functions of ecological marketing, motivation for ecological production consumption, structure of ecological marketing activities mix were considered.
Раскрыто основы становления и развития концепции экологического маркетинга, а именно освещены цели экологизации деятельности субъектов рынка, рассмотрены предпосылки становления и основные функции экологического маркетинга, мотивы потребления экологической продукции, структуру комплекса мероприятий экологического маркетинга.
Description
Keywords
екологічний маркетинг, екологічна продукція, мотиви споживання, комплекс екологічного маркетингу, ecological marketing, ecological production, motives of consumption, ecological marketing mix, экологический маркетинг, экологическая продукция, мотивы потребления, комплекс экологического маркетинга
Citation
Бутенко Н. В. Становлення та розвиток концепції екологічного маркетингу / Н. В. Бутенко // Міжнародна економічна політика. – 2012. – Спец. вип. : у 2 ч. – Ч. 1. – С. 461–467.
Collections