Зміст навчання говоріння у процесі формування міжкультурної комунікативної компетенції

Thumbnail Image
Date
2018-03-15
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розкривається поняття міжкультурної комунікативної компетенції (у порівнянні з комунікативною і соціокультурною компетенціями), називаються компоненти її структури. Визначається зміст навчання міжкультурного спілкування у говорінні студентів економічного ВНЗ.
The article discusses the concept of cross-cultural communicative competence (in comparison with communicative and sociocultural competencies) and defines its structure. The content of speaking ability teaching of the students of the economic university is determined.
Description
Keywords
міжкультурна комунікативна компетенція, іншомовна комунікативна компетенція, ділова комунікація, зміст навчання, моделі поведінки, стандарти, сross-cultural communicative competence, foreign language communicative competence, business communication, content of teaching, behavior patterns, standards
Citation
Андрійко І. Ф. Зміст навчання говоріння у процесі формування міжкультурної комунікативної компетенції / Андрійко І. Ф. // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс] : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (15 берез. 2018 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2018. – C. 198–205. – Назва з титул. екрану.