Розвиток організаційного та інформаційного забезпечення процесу розробки конкурентної стратегії підприємства

Loading...
Thumbnail Image
Date
2016
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет
Abstract
Визначено, що для розробки і реалізації конкурентної стратегії потрібне внесення змін у зміст діяльності підприємства в цій галузі, доповнення набора функцій, засобів управління і призначення компетентних виконавців. Запропоновано процес розробки та реалізації конкурентної стратегії в підприємстві слід доручити відділу маркетингу і збуту. Основними цілями виробничого відділу крім тих, які реалізуються в рамках традиційної планово-координаційної роботи у виробництві і роботи по набору замовлень, має стати участь у визначенні маркетингових цілей в області конкурентної стратегії, що носять стратегічний характер. Спільна діяльність різних підрозділів в рамках розробки конкурентної стратегії обумовлена ​​необхідністю використання інформації не тільки в частині дослідження ринку, що забезпечує даний процес необхідними даними, але і інформації про можливості практичного застосування зібраних даних, що стосуються пропозицій щодо освоєння нових видів продукції, про можливість їх виготовлення на підприємстві. Для цього до процесу розробки конкурентної стратегії, крім виробничого відділу, необхідно залучати співробітників підрозділів, що відповідають за забезпечення виробництва необхідною сировиною і комплектуючими. Інформаційна взаємодія має бути представлено у формі чіткої схеми документообігу, для чого необхідно розробити і впровадити зручні для співробітників форми документації для цифрових і текстових даних. Система документообігу повинна бути логічно вбудована в єдину базу даних підприємства. Це, в свою чергу, обумовлює необхідність застосування інформаційних систем, заснованих на нових інформаційних технологіях.
It was determined that the development and implementation of competitive strategies necessary changes to the content of the company in this field, add certain features and management tools designation of competent performers. A process of developing and implementing competitive strategy in the enterprise should instruct the department of marketing and sales. The main objectives of the Production Department than those realized in the traditional planning and coordination work in production and work on a set of orders, should be involved in determining marketing goals in competitive strategies are strategic. Joint activities of various units within the development of competitive strategy due to the need of use not only in terms of market research, providing the process the necessary data, but also information on the practical application of data collected regarding proposals for development of new products, the possibility of making in the enterprise. To do this in the development of competitive strategy, in addition to the production department should involve employees of departments responsible for ensuring the production of the necessary raw materials and components. Information interaction should be presented in the form of a clear scheme document, which must develop and implement a suitable form for employees to digital documents and text data. Document management system must logically be integrated in a single database enterprise. This, in turn, necessitates the use of information systems based on new information technologies.
Description
Keywords
конкурентна стратегія підприємства, планово-координаційна робота, принципи управління, відділ маркетингу, організаційне та інформаційне забезпечення процесу, competitive enterprise strategy, planning and coordination work, management principles, marketing department, organizational and information support process
Citation
Андрющенко К. А. Розвиток організаційного та інформаційного забезпечення процесу розробки конкурентної стратегії підприємства / К. А. Андрющенко // Ефективна економіка [Електронний ресурс] : електр. наук. фах. вид. / Дніпропетр. держ. агр.-екон. ун-т. – Електрон. текст. дані. – Дніпропетровськ, 2016. – № 9. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5136. – Назва з титул. екрану.