Товарна інноваційна політика

Abstract
Відповідно до нормативної програми дисципліни в навчально-методичному посібнику розглянуто питання товарної інноваційної політики підприємств маркетингової орієнтації. Викладено методичні рекомендації щодо вивчення основних класифікаційних ознак ринкових характеристик товарів іпослуг, формування виробничого асортименту продукції та управління їїякістю. Розглянуто головні методичні засади оцінювання комерційних перспектив ринкових продуктових новацій, діючих алгоритмів планування та створення нових товарів, наукового пошуку та селекціонування вихідних ідей, функціонально-вартісного обґрунтування та ергономічної оцінки інноваційних проектів. Засвоєнню теоретичного матеріалу сприятимуть розроблені для кожної теми термінологічний словник ключових понять, питання для перевірки знань та практичні завдання.
Description
Keywords
Citation
Кардаш В. Я. Товарна інноваційна політика : навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисц. / Кардаш В. Я., Павленко І. А., Шафалюк О. К. ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т. – Київ : КНЕУ, 2001. – 182 с.