Механізм формування ефективної бізнес-моделі інноваційної підприємницької структури

Thumbnail Image
Date
2018-03
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Представлена авторська позиція щодо розробки концептуальних положень формування бізнес-моделі, як методу виявлення і задоволення вимог споживачів за рахунок впровадження на ринок нових конкурентоздатних товарів і послуг, і як ключової складової процесу розвитку інноваційної підприємницької структури.
The author's position on the development of conceptual provisions for the formation of a business model as a method of identifying and satisfying consumer demands through the introduction of new competitive products and services on the market and as a key component of the process of developing an innovative business structure is presented.
Представлена авторская позиция по разработке концептуальных положений формирования бизнес-модели, как метода выявления и удовлетворения требований потребителей за счет внедрения на рынок новых конкурентоспособных товаров и услуг, и как ключевой составляющей процесса развития инновационной предпринимательской структуры.
Description
Keywords
Citation
Сагайдак М. Механізм формування ефективної бізнес-моделі інноваційної підприємницької структури / Михайло Сагайдак, Тамара Зимовець // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку [Електронний ресурс] : зб. матеріалів ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 29–30 берез. 2018 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; оргком.: Г. О. Швиданенко (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2018. – С. 81–83. – Назва з титул. екрану.