Кейс: Стратегія просування нового продукту на ринку кави

Loading...
Thumbnail Image
Date
2018
Authors
Лилик, Ірина Вікторівна
Liluk, Iryna
Лылык, Ирина Викторовна
Губернюк, Анна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Кейс написаний з метою ілюстрування шляхів диверсифікації сфер діяльності малих та середній підприємств. Може бути використаний для проведення практичних занять з тем «Маркетингове планування» та «Стратегії просування» під час викладання курсів з маркетингу та менеджменту.
Description
Keywords
Citation
Лилик І. Кейс: Стратегія просування нового продукту на ринку кави / Ірина Лилик, Анна Губернюк // Маркетинг в Україні. – 2018. – № 2. – С. 32–35.